IMPORTANT!


PROTOCOL TELEMÀTIC

AAETGN: Protocol Incidències

 INCIDÈNCIES:  

🔵 Aquests emails aniràn ÚNICAMENT a president@aaetgn.com  (excepte els trasllats)
🔵 Sempre els documents adjunts en .PDF o . JPG  (AJUDA)
🔵 Indicar SEMPRE: "T 0XXX i Nom de l'Autoescola" a tots els docs/emails

- S'han d'unificar, amb la mesura que sigui possible totes les incidències en un únic email, per exemple si teniu varis alumnes d'AUES amb incidències. 

- Els provisionals que tingueu pendents, feu un llistat amb totes les dades, per poder reclamar-los tots de cop.
  • Email: Email de l'autoescola que ho demana
  • Assumpte: T 00XX Nomautoescola - AUES / REC / CIR / TRA / ANU / etc - descripció curta/dni/dia examen o deixar-ho buit.
    (PERFAVOR, indiqueu si es de
    AUES, CIR, TRA o ANU al assumpte) 
  • Text de l'email: Dades del/s alumne/s (nom i cognoms, DNI, Permís, incidència en qüestió)
  • A la JPTT ens demanen SEMPRE el justificant d'enviament al REC (fulla on consta la data, hora, núm de registre i els arxius adjuntats a l'enviament), per tant, teniu-ho present si heu d'enviar-nos incidències enviades al REC:

  • Documents adjunts: 
    • AUES:  1 única fulla del Model 04 de l'alumne (amb taxa enganxada i firma) + "pantallazo" de l'error. 
    • TRA:   AL REC  Model de TRA_ (enllaç) de l'alumne (amb taxa introduïda) + "pantallazo" de l'error. 
    • CIR/SOL:  (problemes amb REC) Documents en .pdf i la incidència/error que us dona el REC. + Justificant d'enviament (en .pdf)
    • ANU/JUS:  En cas d'incidències al fer anul·lacions o justificants pel REC enviar l'arxiu ANU_ en .pdf a president indicant quin error us dona. + Justificant d'enviament (en .pdf)
    • MOD. 03:  (enllaç) (Qüestions vàries) - A l'apartat "Altres qüestions" ficar SEMPRE: "T 0XXX i Nom de l'Autoescola" i després el tràmit que es demana. 

  • Llistes Extres de circulació (no entren per el REC)
      • Email a president@aaetgn.com 
      • Sempre que sigui possible en format .pdf
      • Si paguen taxa els alumnes, enviar expedient amb la taxa enganxada (Model 04). 

A l'escrit de l'email hi ha de constar TOTES les dades del/dels alumne/es, DNI/s i Permís, quina incidència té/tenen, i anotar el número T 0XXX, secció i nom de l'Autoescola.

⚠️ Per temes de confidencialitat i seguretat de les dades dels vostres alumnes, demanem que intenteu seguir aquests protocols, i no adjunteu documentació personal amb foto (tipu DNIs, carnet de conduir, certificat metge, etc) als emails d'incidències, si no es estrictament necessari o us la demanem expressament. 










Per a una correcta visualització et recomanem utilitzar: Mozilla Firefox o Google Chrome

[Protecció de Dades] [Política de Cookies]