ANUL·LACIONS (amb .ods al REC)
ES RECORDA que tant si es anul·lació com justificant, s'ha d'incloure un arxiu amb el justificant de perquè s'anula o perquè no va poder anar a l'exàmen, sino correrà la convocatòria.
Actualització referent a les anul·lacions, quan ompliu el .ods, :
A l'apartat "causas por las que se solicita la anulación" s'ha d'anotar les causes de l'anul·lació (SEMPRE, és obligatori) de l'alumne en qüestió i indicar a quina autoescola pertany l'alumne, exemple:
Cita médica el mismo dia i hora del examen
(T0XXX Autoescola XX)
*Per fer SALT DE LÍNIA (Ctrl + Intro)
Sinó no tenim manera de saber a qui correspon.
+ el .PDF amb el justificant.
IMPORTANT! En cas d'anul·lacions dies abans de l'examen de Circulació/Pistes, avisar per email a president@ per poder omplir les places, gràcies!!
Procediment ANULACIONS:
- La nomenclatura del archivo a adjuntar debe nombrarse de la siguiente forma, siendo la fecha la del día de anulación de la cita.
ANU_”año mes día”_”no AE”_”no sección”.ods
Ej. para el 20 de junio de 2020: ANU_20200620_T0123_01.ods
AL REC. Cuando se acceda al Registro Electrónico, se deberá cumplimentar los siguientes campos de la siguiente forma:
Muy importante, la plantilla deberá estar cumplimentada en todos sus apartados indicando los datos de la autoescuela y el motivo.
🔹ASUNTO: ANU_”año mes día”_”no AE”_”no sección”
(Ej.: ANU_20200620_T0123_01)
🔹EXPONE: PRESENTACIÓN DE ANULACION DE CITAS DE LA AUTOESCUELA “no AE”, SECCIÓN “no sección”, “nombre de la Autoescuela”, “día/mes/año”.
🔹SOLICITA: SE TRAMITEN LAS SOLICITUDES DE LAS PRUEBAS DE APTITUD PRESENTADAS.
Muy importante, la plantilla deberá estar cumplimentada en todos sus apartados indicando los datos de la autoescuela y el motivo.
- Guardeu el justificant d'enviament + justificant/pdf de l'anul·lació)
- El guardeu juntament amb l'exp. de l'alumne.
- NO S'HA D'ENVIAR a president@.
- En cas que, la JPTT no li consti aquesta anul·lació a l'hora de comptar convocatòries, llavors sí ho haureu d'enviar com a incidència a president@, per poder justificar-ho.
INCIDENCIA ANULACIONS:
Quan envieu l'email d'una incidència d'anul·lació a president@aaetgn.com necessitem:
- TEXT EMAIL: les dades de l'alumne i l'autoescola el dia de l'examen, el permís i si l'alumne anava de teòrica, circulació o pista, gràcies.
- la confirmació d'enviament al REC
- la copia de l'ANU_ ENLLAÇ (AMB FORMAT .PDF sempre que sigui posible) indicant núm i nom de l'Autoescola a les cause
Actualitzat: 30 abril 2021